zaterdag 15 februari 2014

Zaterdag

Normaal gesproken ga ik zaterdag of zondag altijd een eind sjouwen met Billy. Nu zijn Storm zijn pootjes er nog te kort voor om 5 km af te leggen, dus hebben we vandaag een compromis gesloten. Liam wou graag bij zijn nichtje spelen dus die is met de loopfiets (heuvel op, heuvel af......) met me mee geweest. Het waait echt enorm vandaag, maar het is wel droog dus we klagen niet. Nadat we Liam hadden afgeleverd gingen Billy, Storm en ik verder. Een stukje verder dan normaal gesproken, maar dat leek onze kleine flapper niet te deren.

Deze steen is zo leuk om mooie plaatjes te schieten, maar ik had niks lekkers bij me en moest dus doen alsof ;)



Storm is nu een paar dagen al aan de dunne, maar we zijn erachter gekomen dat dit waarschijnlijk met het wisselen te maken heeft. Ondertussen kook ik rijst en kip voor hem en dat smaakt hem prima!


 Genieten in het zonnetje met zn vriendinnetje
 Storm zij favoriete bezigheid, inmiddels trekt hij ook de hele rol van de houder af ;)
 Als Billy niks doorheeft ga ik lekker vlakbij hem liggen, als hij wakker word en hij ziet dat begint ie meteen te mopperen.
 Zoooooo ik neem het er even van
 Kleine lieve puppy
Storm kruipt 's avonds maar al te graag bij me, lekker warm kruikje.

En op het moment dat ik met de blog bezig was ging de deurbel: post! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten