woensdag 5 februari 2014

Waf!

Hallo al mijn trouwe fans,

Ik dacht dat het na 2 dagen wel op zn plaats was om jullie te vertellen hoe ik het hier heb.

Maandag heb ik een hele lange reis gemaakt. Eerst werd ik voor dag en dauw uit mn nest getrommeld, want we gingen opweg naar Schiphol! Gelukkig ging Djyma mee, zodat ik me niet verveelde tijdens de reis. Maar we worden allebei nogal eens misselijk van het auto rijden..

Maar goed, eenmaal op Schiphol ging baasje mij inchecken en werd ik naar de livestock hal gebracht, daar moest ik wachten totdat diezelfde mensen mij naar het enorme vliegtuig zouden dragen. Baasje zag dit gebeuren en even laten kwamen ze hem dat ook nog vertellen. De mensen van de KLM hebben goed voor me gezorgd!

Na een kleine 2 uur vliegen landde we dan eindelijk op Noorse bodem! Ik had grote dorst, dus baasje liet mij eerst even drinken. Daarna moesten we nog ruim 4 uur in de auto.. Pfft ik had mn bench nu wel gezien, maar heb grotendeels van de reis liggen slapen.

En toen waren we eindelijk in Svelgen! Daar stonden vrouwtje, 2 kleine baasjes en 1 zwarte pluizenbal op mij te wachten. Ik was niet zo happy, want auto rijden vind ik nog steeds niet zo leuk, maar die zwarte haarbal was blij mij te zien, en vrouwtje en de kleine baasjes ook. Toen zijn we naar binnen gegaan, en rook ik allemaal nieuwe geurtjes! Het duurde dan ook niet lang voordat ik vrolijk met mn staart in de lucht en neus aan de grond rondhuppelde. Ik heb die avond ook al met Billy (zo heet ie zwarte pluizenbal) gespeeld, ik denk dat wij wel goeie vriendjes worden.

Die eerste nacht heeft baasje naast mij geslapen, want ik moest verdorie alweer in de bench en dat vond ik niet zo leuk.

Dinsdag was ik alleen thuis met de baas en Billy, dat vond ik wel fijn want die kende ik al vanuit Nederland. Ik heb lekker gespeeld en geslapen. Vrouwtje moest weer werken en had ook nog eens een vergadering erachteraan dus die was pas laat thuis. Gelukkig stuurde baas haar foto's via whatsapp dat ik lief bij Noëlle lag te slapen, dat is echt al mijn vriendinnetje, ze speelt zo leuk met me en is niet zoveel groter als mij.

's Middags ging ik met baas mee op Liam op te halen van de barnehage, en raad eens, vrouwtje was daar ook! Die tilde me over het hek en toen ben ik geaaid en gekriebelt door allemaal kleine handjes, ze waren erg lief voor. Een aantal collega's van vrouwtje vonden mij ook super lief. Tsjah, ik heb de looks van mama ;)

's Nachts heeft baas weer naast mij geslapen, dit keer moest ik de gewone bench, en ging het al een stuk beter, ik piepte af en toe, maar dan liet baas mij weten dat ik niet alleen was en ging ik lekker verder slapen.

Vandaag moest vrouwtje weer heel vroeg werken en was ik de hele ochtend samen met de baas en kleine baasjes. Ik heb lekker gespeeld en gedonderjaagd met Billy. Toen vrouwtje thuis kwam van werken vertelde ze dat ik vandaag kennis zou maken met Luna, het vriendinnetje van Billy. Eerst gingen we langs de bushalte en daarna naar het huis van Luna. Ik heb nog niet eerder zo'n ''lange'' wandeling gemaakt, en ooooh ik rook zoveel lekkers dat vrouwtje me soms mee moest sleuren ;) Luna vond mij erg interessant maar snapt nog niet zo goed hoe eerlijk spelen in elkaar zit, ach dat leert ze vanzelf. Kort daarna gingen we alweer naar huis, want vrouwtje wou me niet meteen helemaal uitputten zo kort na die grote reis.





Thuis viel ik op de bank in slaap, en Noëlle was net zo moe als mij en gebruikte mij als kussen. Dat vond ik helemaal niet erg, want ik vind haar wel heel lief.



Al met al heb ik het hier dus reuze naar mijn zin! Pootje van Storm!

1 opmerking:

  1. Hoi Storm, mooi om te zien dat je het al goed naar je zin hebt daar in het verrre Noorwegen.

    Groetjes van al je vriendjes van de Borkse bende

    BeantwoordenVerwijderen