vrijdag 1 november 2013

Hello world!

Dat was de eerste gedachte die in me op kwam toen ik gistermiddag met Noëlle naar huis liep, met mn handen vol (knuffels, jas, Billy) en ik een prachtig plaatje kreeg van Alinda die op bezoek was bij de Whoopy's. Een mooi plaatje van Storm met open oogjes! Nu nog blauw en een beetje wazig, maar over een poosje zullen dat mooie bruine trouwe kijkers worden. Weer een mijlpaal! Inmiddels zijn ze 2 weken oud, en dat betekend nog 8 weekjes te gaan totdat Lex onze kleine vriend kan ophalen. Als het op dit tempo door gaat is het eind december voordat we er erg in hebben.

Gisteravond hadden we een verassingsbezoekje van Luna, Billy's vriendinnetje (hond van (schoon)zus en zwager). Billy en Luna zijn vanaf het begin al dikke vriendjes, nooit geen knauw gevallen. Het was dan ook dikke pret toen ze hier kwam spelen terwijl haar baasjes Halloween liepen in de straat. Nadat Luna naar huis was heeft Billy de rest van de avond knock out op de bank gelegen. Maar oh wat is het gezellig met 2 hondjes in huis! Billy leeft helemaal op, en dan besef je je ook dat honden eigenlijk niet alleen horen te zijn, maar zich beter vermaken met een soort genootje. Alsof ze zich dan beseffen wat het precies is, hond zijn.

Luna&Billy

Op dit moment kwam Billy naar boven geslopen, neemt een slok water en laat zich pardoes op het toestenbord van de laptop vallen, lekkere lomperik.

Vanochtend stonden er weer een WeTransfer bestand te wachten in mn inbox van Tjeerd. Jeetje wat zijn die frummels gegroeid in een week tijd! Ik noem Storm inmiddels buffeltje, hij groeit lekker en hij en zn mooie zusjes worden steeds meer echte hondjes.

 Lekker aan de melkbar

 Heel aandoelijk lief plaatje van Storm's zusje

 Kijk mij al eens mooi verkleuren!

 Ook al lig ik op de kop, ik drink gewoon door!

 Hello World!

Beaglecountry Stormy Weather 

Op de blog van Tjeerd en Alinda staat een mooi stukje geschreven over de bloedlijnen van Storm. http://www.kevinjaysonmichael.blogspot.nl/2013/11/een-oude-sterke-foklijn.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten