donderdag 31 oktober 2013

Mini mijlpaaltje en beaglestreken

Vanochtend kwam ik boven, en vond ik een spoor van plastic afval wat leidde naar de keuken. En daar trof ik een overhoop getrokken plastic zak aan. Al snel werd mij duidelijk dat er teveel dingen in zaten die errug lekker roken voor Billy. Vreemd was wel dat ik de dader nergens kon vinden! Eerst maar gauw naar de wc dacht ik, en ja hoor, wie lag er prinsheerlijk te slapen bovenop een stapel was? ;) Billy is ons duidelijk aan het voorbereiden op de komst van Storm.


Over Storm gesproken, de kleine man is als eerste van zn nestje de 1 kilo grens voorbij! Ook schreef Jenny op www.beaglecountry.nl dat hij en 1 van zn zusjes al heel klein beetje de oogjes open hebben. Zn neusje word ook steeds meer zwart. Morgen zijn ze alweer 2 weken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten