donderdag 24 oktober 2013

Ook goeiemorgen Billy

Vanochtend toen ik in de staat van ontwaken verkeerde en er aan 1 kant van mij al aandacht werd gevraagd (Liam die met mn matras naast me lag) had ik het vaag besef dat er iets onder mn arm lag. Nu slaapt Noƫlle meestal tussen ons in, maar die lag aan de andere kant. 1 oog open, en ja hoor, zie ik daar mn zwarte haarbal liggen! Diep in coma.

Wij hebben de woonkamer boven en 2 van de slaapkamers op de beneden verdieping. Sinds kort is ons traphekje kapot, en kan die dus niet meer op slot. Billy is een meester om die dus open te schuiven en naar beneden te sneaken. En dan ook echt heel stiekem! Het liefste wanneer Lex 's ochtends om 5:30 de deur uit gaat komt Billy mij vergezellen.

Inclusief een just out of bed look!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten