vrijdag 22 november 2013

5 down, 5 to go!

Gisteren zijn Tjeerd en Alinda weer op bezoek geweest bij Jan, Jenny en alle beagles. Zoals de afgelopen 5 weken stuurde Tjeerd me via whatsapp al een paar plaatjes, totdat Alinda met het idee kwam om te gaan skypen met telefoons! Geweldig, wat heb ik gelachen. Ze volgde Storm door de puppyren heen, af en toe rende hij naar de telefoon toe en drukte me weg, hmm dat beloofd wat!

Tjeerd heeft weer een aantal mooie plaatjes gemaakt, hier komen ze!




Spelen 
 Dikke poemel!
 Hebbes!
 De tenen van mn zus zijn ook best lekker
 Zusjes aan het spelen
 Riep iemand me?


 K.O.
 Lief bol spikkelbuikje
 Heee daar is de mama-bar!!
 Kleine Cleopatra
 Beaglecountry Stormy Weather


 Hoi Storm, ik ben je nieuwe baasje!
 Ik heb nie honger nie, ik ben moe
 Hmmm Alinda, je neus is lekker!


 Fijn om te zien dat Storm zo'n zachtaardig hondje is ;)

1 opmerking: